2019-10-15 12:45:06

Dan učitelja - projektna aktivnost

Povodom Svjetskog dana učitelja u školi je provedena zanimljiva projektna  aktivnost „Na jedan dan“ gdje su učenici i profesori zamijeniti svoje uloge .

Naime, 4. listopada tijekom cijelog radnog petka, školom su upravljali učenici  preuzimajući cjelokupni rad škole u svoje ruke.(od ravnatelja do podvornika).

Učenici i profesori  zamijenjene uloge  shvatili su i doživjeli ozbiljno jer je radna atmosfera u razrednim odjelima izgledala kao prava nastava.                           

Sanda Horvatović, psihologinja

Kako je bilo taj dan u školi, možete pročitati pod "opširnije".               

 

Ovom prigodom profesori su ponovo osjetiti kako je "biti u cipelama učenika", a u "zamjenskim" profesorima - učenicima  javila se želja pokazati svoj stil i način rada koji  prati  kurikularnu reformu „Škola za život „ s novim kriterijima vrednovanja.                                                                                                Nakon odrađenog učeničkog nastavnog dana, održat će se Učeničko – nastavničko  vijeće kako bi mogli iznijeti svoje impresije i zapažanja tijekom zamjenskih uloga te predložiti prijedloge i odrednice koje bi mogli utjecati na kvalitetu  nastavnog  procesa.

Projektna aktivnost  „ Na jedan dan „  izvrsna je prilika jačanja međusobnih odnosa učenika i profesora te škole u cjelini jer se stvara odnos povjerenja i uvažavanja, ali i spoznaja o  tome kako su nastavnički poziv i profesija  časne i zahtjevne uloge u društvu .  Učitelj je nezaobilazan segment u procesu odrastanja svakog pojedinca jer ostavlja trag koji se trajno ugrađuje u ličnost osobe te se tijekom života pamti, a ponekad  (ne)rado  prisjeća.

Stoga, hvala svim našim zamjenskim kolegama i kolegicama koji su se okušali na ovaj ili onaj način u neposrednom radu škole !

Vjerujemo kako će projektna aktivnost zaživjeti te se provoditi i u  buduće jer je to želja i vizija naše mlade perspektivne , inovativne i neustrašive mlade generacije.


Zdravstvena i veterinarska škola Dr. Andrije Štampar